Navigace

Obsah

Úkoly posílejte na adresu sylva.martinkova@zslucany.cz

14.5.2021

1) Zapište si do sešitu, jak se tvoří trpný rod 

2) Vyzkoušejte si online cvičení na trpný rod

cvičení1

cvičení2

3) Vypracujte WB 49/5

12.5.2021-online

Present passive

1) Uč. 105/17 Check your grammar

2) Uč. 71/5 - tvořte věty v trpném rodě - poslech 35 

3) Uč. 71/7 - spojte části vět

4) WB 48/1, 2, 3, 4

prezentace 

10.5.2021

1) Vypište si neznámá slovíčka z 23. lekce 

2) Uč. 70/2 - poslech 34  - Poslechněte si článek. Doplňte slova z nabídky do mezer v textu, zapisujte si je na papír (1...,2...). Znovu si pusťte poslech a zkontrolujte si, zda jste správná slova použili na správných místech.

3) Uč. 71/3 Rozhodněte o pravdivosti vět. Zapisujte si do sešitu 1 T, 2 ...

4) WB 48/1,2

7.5.2021 - prezenčně

1) Opakování too / enough - pracovní list

2) WB 47/4,5

3) Opakování Numbers - pracovní list

5.5.2021 prezenčně

Too much/too many, enough

1) Uč. 69/4 poslech 31 

2) Uč. 69//7

3) WB str.46

3.5.2021 prezenční výuka

1) Uč. 68/1 My home - reading

2) Uč. 68/2 Vocabulary

3) Uč. 105/16 Determiners - too much/too many, enough

4) Uč. 69/3

30.4.2021

1) Procvičujte si vazbu s going to v interaktivních cvičeních

cvičení 1

cvičení 2

cvičení 3

2) Zopakujte si slovíčka z 21. lekce a vypište si nová slovíčka z 22. lekce z Uč. str.111

28.4.2021- online

1) Opakování slovíček z 21. lekce

2) Uč. 67/6

3) Kontrola WB str. 44

4) WB 45/4,5,6

27.4.2021 - online

1) Uč. str. 64 - Extra special

2) Uč. str. 110 slovíčka lesson 21 

3) Uč.66/1 - poslech 27 

4) Uč. 66/2 - poslech 28 

5) Uč. 104/15 Check your grammar

6) Uč. 67/3,4

prezentace 

23.4.2021

Test module 5 

Stáhněte si test ve wordu nebo pdf a vyplňte (ve wordu nebo si ho můžete vytisknout) .

Vyplněný test pošlete ke kontrole ještě dnes nejpozději do 12 hodin.

21.4.2021-online

1) Opakování slovní zásoby  z lekcí 17-20

2) Fast finishers module 5 - WB str. 68

20.4.2021- online

Review module 5 - uč. str. 62-63

16.4.2021

1) Zopakujte si, jak se tvoří podmínkové souvětí First conditional.

   Procvičujte ve cvičení1cvičení2 (dejte sloveso do správného tvaru)

2) Learning diary - WB str. 43

    WB 43/1 - Doplň slovo související s nemocí

    WB 43/2 - Spojte půlky podmínkových souvětí

    WB 43/3 - Tvořte věty s may nebo may not

    WB 43/4 - Tvořte rady s použitím should / shouldn't

Všechna cvičení z Learning diary pošlete ke kontrole nejpozději do neděle 25.4.

14.4.2021 - online

1) Opakování slovíček z 20. lekce

2) Uč. 61/3 - doplň slova do textu - poslech 24 

3) Uč. 61 - Observation game - poslech 25 

4) WB 42/1

prezentace 

13.4.2021 - online

1) Opakování významu should/shouldn't a slovíček z 19. lekce

2) Kontrola WB 40/2

3) WB 41/3,4,5

4) Uč. 60/1 - poslech , čtení, překlad, hledání správného řešení situace

5) Úkol: vypsat si slovíčka z 20. lekce - uč.str.110

9.4.2021

1) Zopakujte si použití should (máte mít napsáno v sešitě) a slovíčka z 19. lekce

2) Uč. 59/3 - hádejte, zda ve větách bude should nebo shouldn't

Zkontrolujte si svůj odhad podle poslechu 

3) WB 40/1 a) - přiřaďte ke slovům u obrázků jejich definice

     WB 40/1 b) - doplňte do vět slova, která jsou v 1 a) u obrázků

4) WB 40/2 - vyberte v textu should nebo shouldn't

Cvičení WB 40/1 a,b pošlete ke kontrole  do neděle 11.4.

 

7.4.2021 - online přes Teams

1) Uč. 104/14 - should, shouldn't

2) Uč. 58/2 - poslech19 

3) Uč. 59/5

4) Uč. 59/7

5) Doplňte si slovíčka z 19. lekce 

 

31.3.2021 - online přes Teams

1) Uč. 57/4

2) Uč. 57/5 a, b

3) WB 38/1,2

4) WB 39/3,4

Úkol: vypsat slovíčka z 19. lekce (stačí jen anglicky)

30.3.2021 - online přes Teams

1) Uč. 56/2

2) Uč. 103/13 - May

3) Uč. 57/3 - poslech 18 

4) WB 38/1,2

29.3.2021

hodina přesunuta na úterý - online přes Teams od 8:55 do 9:40

26.3.2021

1) Vypracujte test  z podmínového souvětí 1. typu  - buď si test vytiskněte a vyplňte nebo si věty opište na papír, nafoťte a odešlete ke kontrole nejpozději dnes do 12:00

2) Vypište si nová slovíčka -Lesson 18 

3) Uč. 56/2a) - poslechni si a přečti článek - poslech 17 

     Uč. 56/2 b) - Zjisti, kterých 4 věcí se holky bojí.

24.3.2021

First conditional opakování - prezentace 

22.3.2021

1) Zopakujte si, jak se tvoří First conditional a procvičujte ho ve cvičeních:cvičení1,

cvičení2 - doplňujte správný tvar slovesa z nabídky

Cvičení opakujte a snažte se dosáhnout skóre 100%. Až ho dosáhnete, udělejte print screen obrázovky. Pokud se vám to povede v obou cvičeních a pošlete mi to a získáte jedničku.

2) Rozšiřte si slovní zásobu nemoci pomocí videa

 

19.3.2021

1) Zopakujte si slovíčka ze 17. lekce a najdi 8 slovíček souvisejících s nemocí ve čtyřsměrce 

2) Zopakuj si, jak se tvoří podmínkové souvětí 1. typu - First conditional  a vyzkoušej si 

cvičení 1

3) Vypracuj WB 37/4

4) Zkontroluj si dnešní práci podle řešení 

 

17.3.2021 - online hodina

1) Opakování slovíček ze 17. lekce

2) Uč. 103/12 - First conditional 

3) Uč. 55/3,5

4) WB 36/3

prezentace 

15.3.2021

1) Vypište si slovíčka z 17. lekce - slovíčka 

2) Uč. 54/1 - poslouchejte slovíčka a přiřazujte je k obrázkům - poslech 12 

3) Uč. 54/2 - poslechněte si a přečtěte článek - poslech 13 

4) Vypracujte WB 36/1,2 - zkontrolujeme si to ve středu

12.3.2021

Stáhněte si test   a vyplňte ho. Pusťte si k testu poslech 

Test můžete vyplnit přímo v souboru word (tam, kde máte nabídku možných odpovědí, stačí, když správnou odpověď jenom zvýrazníte)

nebo si test můžete vytisknout a vyplnit rukou.Nezapomeňte se podepsat.

Vyplněný test odešlete ke kontrole nejpozději dnes do 12 hodin.

 

10.3.2021 - online hodina přes Teams

1) Uč.str. 50-51 Review

2) WB str. 67- kontrola zadaných cvičení

 

8.3.2021 

1) Zopakujte si slovíčka z 13.,14. a 15. lekce

2) Vyplňte v pracovním sešitě str. 67- Extra practice - posílat ji nemusíte, zkontrolujeme si ji ve středu při online hodině

5.3.2021

Module 4 - Fast finishers - WB str 66 - pošlete ke kontrole do neděle.

3.3.2021

Dnes si odpočinete od gramatiky. Přečtěte si v učebnici na str. 94-95 příběh o Tomu Sawyerovi.

Ti, co ještě neposlali úkol z minulé hodiny, ať to urychleně učiní.

1.3.2021

Vypracujte v pracovním sešitě str. 35 - Module 4 Learning diary.

Celou stranu pošlete ke kontrole nejpozději do středy.

Ve středu 3.3. není kvůli školení učitelů online hodina přes Teams.

26.2.2021

1) Vypište si neznámá slovíčka z 16. lekce - uč. str. 109/ Lesson 16 - slovíčka 

2) WB 34/1 - přečtěte si článek a doplňte jména - pošlete ke kontrole do další hodiny

3) Pusťte si video How to make, accept and refuse suggestions. 4) Dobrovolný úkol WB 34/2 - Vytvořte plakát na nějakou sportovní událost - použijte na něm fráze z rámečku. - nafoťte a pošlete

 

24.2.2021 - online hodina přes Teams

1) Kontrola úkolu WB str. 33/4,5

2) WB str. 33/6

3) Talking about the Brit school

prezentace 

 

22.2.2021

1) Zopakujte si pravidlo, jak se tvoří návrhy (podle sešitu nebo výklad z min. hodiny)

2) WB 33/4 - Dejte slova do správného pořadí.

3) WB 33/5 - Očíslujte části rozhovoru podle toho, jak jdou po sobě. Doplňte slovesa ve správném tvaru.

4) Uč. str. 48 - The Brit School - poslech 10  - poslechněte si a přeložte článek.

5) Uč. str. 49/2 - poslech 11  - Podle poslechu doplňte slova do rozhovoru - zapište si je do sešitu (1 ...,2 ...        )

Ve středu si zkontrolujeme dnešní cvičení a budu se ptát na informace z článku.

19.2.2021

1) Uč. str. 109/Lesson15 - vypište si neznámá slovíčka - slovíčka 

2) Uč. 46/1 Lidé na obrázku si prohlížejí program festivalu. Zjisti, kdo co chce vidět. poslech8 

3) Uč. 46/2 Poslechněte si znovu rozhovor a rozhodněte o pravdivosti vět. Pište T or F.

4) Uč. 47/3 Přiřaďte ke slovu jeho definici, pište do sešitu (1c, 2...)

5) Zkontrolujte si správnost podle řešení 

6) Přečtěte si znovu výklad , jak se tvoří návrhy.

7) WB 32/1 - přiřaď slovo k obrázku

    WB 32/2 - najdi k větám obrázky ze cv. 1

    WB 32/3 - vyber správnou možnost

Celou stranu nafoť a pošli ke kontrole do neděle.       

 

17.2.2021 - online hodina přes Teams

1) Requests and offers - kontrola WB str. 31

2) Making and responding to suggestions - uč. str. 103/11

3) Uč. 47/4- poslech 9 

prezentace 

15.2.2021

1) Zopakujte si slovíčka ze 14. lekce

2) Uč. str. 45/6 - Poslechněte si výslovnost otázek, otázky si přeložte  -poslech 7 

3) Uč. str. 45/7a) - Vyberte správné slovo do žádosti - Větu napište do sešitu.

                 45/7b) - Ze slov vytvořte nabídku. - Větu napište do sešitu

4) Zkontrolujte si práci podle řešení.  Případné chyby si opravte.

5) Úkol: Uč. str. 45/5 - poslech 6  - Poslechněte si, jaké mají lidé problémy. 

Doplňte chybějící slova do vět. Ke každému problému navrhněte řešení.

Věty napište do sešitu a pošlete ke kontrole nejpozději do úterý večer.

6) Připravte si na středu WB str. 31. 

12.2.2021

1) Vypište si slovíčka ze 14. lekce - slovíčka 

2) Requests and offers - stáhněte si zápis  a opište si ho do sešitu

3) Úkol:  Vypracujte WB str. 30/1,2  - nafoťte a pošlete ke kontrole nejpozději do neděle

 

10.2.2021 - online hodina přes Teams

1) Uč. str. 44/1 - poslech 4 

2) Uč. str. 44/2 - poslech 5  - reading

3) Requests and offers - Uč. str. 102/10

4) Uč. str. 45/4

 

8.2.2021

1) Zopakujte si slovíčka z 13.lekce a použití will

2) WB str. 29/3b

3) WB str. 29/4 - spojte půlky vět

4) WB str. 29/5 - doplňte 'll, will, won't

5) WB str. 29/6 - odpovídejte na otázky podle sebe

Nemusíte posílat, práci si zkontrolujeme ve středu při online hodině.

27.1.2021 - online hodina přes Teams

Future predictions with will - prezentace 

Pavel, Petr, Radek, Nela a Eliška pošlou do čtvrtka 28.1. ke kontrole domácí úkol

WB 28/1,2,3.

25.1.2021

1) Vypište si slovíčka z 13. lekce - uč. str. 109 - slovíčka 

2) Uč. str. 42/1 - slova v rámečku vyhledejte na obrázku

3) Uč. str. 42/2 - poslechněte si, přečtěte a přeložte texty - poslech 

4)Uč. str. 42/3 - Odpovídejte na otázky - Odpovědi si zapište do sešitu.

5) Future prediction - přečtěte si výklad  a udělejte si zápis do sešitu

6) Zkontrolujte si práci z minulé hodiny Extra practice 

22.1.2021

1) Zkontrolujte si práci z minulé hodiny podle řešení  a opravte si chyby.

2) Vypracujte v pracovním sešitě str. 65 - Extra practice - pošlete ke kontrole do neděle

20.1.2021 

Omlouvám se, ale dnes z důvodu návštěvy lékaře nebude online hodina přes teams. 

Vypracujte Fast finishers - WB str. 64/1,2,3,4

Správné řešení vám pošlu v pátek.

18.1.2021

1) Uč. str. 40 - Extra special - Najdi, kdo právě dělal danou aktivitu - Piš do sešitu (1 j, 2...)

2) Poslech 46 - zkontroluj si podle poslechu předchozí cvičení

3) Úkol: WB str. 26/1 - Přečti si článek .

a) Doplň slova k obrázkům

b) K otázce přířaď písmeno správné odpovědi.

Pošli ke kontrole.

4) WB str. 26/2 - Dobrovolný úkol pro jedničkáře a dvojkaře

15.1.2021

1) Opakujte si nepravidelná slovesa - poslechněte si znova rap ze 7.12.

2) Review 

Uč. str. 38/1 - Najděte past participle od 5 sloves - napište je do sešitu

Uč. str. 38/3 - Doplňte do mezer slova z nabídky. Pište do sešitu  (1..., 2...      )

Uč. str. 38/4 - Poslechněte si znova poslech ze 4.1. nebo si přečtěte text Uč. str. 34 a napište věty do sešitu

Uč. str. 39/5 - Utvořte ustálená spojení a napište je do sešitu

3) Zkontrolujte si, zda jste pracovali správně podle řešení 

 

13.1.2021 - online hodina

1) Uč. str. 37/3 - poslouchejte otázky a odpovídejte podle textu - poslech45 

2) WB str. 27 Learning diary

11.1.2021

1) Vypište si nová slovíčka  z 12. lekce - Uč. str. 109 Lesson 12

2) Uč. str. 36/1a - poslechněte si, přečtěte a přeložte článek o Tuvalu - poslech43 

Uč. str. 36/1b - rozhodněte o pravdivosti vět (T or F ?) - pište do sešitu (1T, 2...)

3) Uč. str.37/2 - Poslechněte si otázky a odpovězte na ně do sešitu - poslech44 

4) Uč. str. 37 - Picture quiz - ke každému slovesu najděte dvě slova podle obrázků - vzniklá 

spojení si zapisujte do sešitu ( 1 travel on a bus, a train, 2...)

Všechna cvičení zkontrolujeme ve středu při online hodině

8.1.2021

1) Zopakujte si nepravidlená slovesa - pusťte si znovu rap ze 7.12.

2) Vypracujte WB str. 25/4, 5, 6

3) Zkontrolujte si správnost podle řešení, chyby si opravte

4) Stáhněte si pracovní list jazyk textovek  a zkuste ho vyřešit

 

6.1.2021 - online hodina přes Teams od 8.55

1) Uč. str. 35/5 - poslech

2) Uč. str. 35/4 - poslouchejte a odpovídejte na otázky - poslech 2

3) Uč. str. 35 - přečtěte si Grammar spot 

4) Uč. str. 35/6 - pište do sešitu

5) WB str. 25/3

4.1.2021

1) Vypište si slovíčka z 11. lekce - Uč. str. 109 - slovíčka

2) Uč. str. 34/2 - poslechněte si a přečtěte novinky, které píše Phoebi své sestřenici - poslech

Všimněte si, že používá předpřítomný čas s výrazem just (právě).

3) Úkol: WB str. 24/1, 2 - pošlete ke kontrole

4) Opakujte si tvary nepravidelných sloves - Uč. str. 106

11.12.2020

1) Dodělejte cvičení v prac. sešitě - WB str. 21/4, 5, 6

2) Uč. str. 106 - naučte se všechny tři tvary od dalších 11 nepravidelných sloves (až po shoot)

3) Vypište si nová slovíčka - Uč. str. 109 lesson 10

9.12.2020

1) Zopakujte si, jak se tvoří předpřítomný čas a zkuste si cvičení1

 a cvičení2 (od šedého slovesa vytvořte předpřítomný čas)

2) Vypracujte WB str. 21/3 

3) Zkontrolujte si podle řešení a opravte si chyby

4) Poslechněte si znovu rap z minulé hodiny.

5) Uč. str. 106 -Naučte se zpaměti dalších 11 nepravidelných sloves (až po learn)

7.12.2020

1) Zopakujte si, jak se tvoří předpřítomný čas - výklad

   Uč. str. 101/8 - prohlédněte si, jak se tabulky jak se tvoří věty kladné, otázky a zápor, a vypracujte do sešitu první cvičení Check you grammar

2) Zkuste si interaktivní cvičení na present perfect - cvičení 1,

    cvičení 2

3) Uč. str. 31/4 - poslechněte si otázky - poslech - a odpovídejte na ně podle sebe (ústně)

4) Uč. str. 31/6 - Napište doplněný rozhovor do sešitu

5) Zkontrolujte si práci v sešitě podle řešení a opravte si chyby

6) Uč. str. 106 - Naučte se zpaměti všechny tři tvary prvních 12 nepravidelných sloves (be-eat)

7) Seznamte se s nepravidelnými slovesy pomocí rapu

Všichni máte už mít hotovou stranu 20 v pracovním sešitě.

27.11.2020

1) Uč. str. 24/1a) - poslechněte si přečtěte text My hero - poslech 26

Vypište si neznámá slovíčka, jejich český význam vyhledejte ve slovníku

2) Uč. str. 24/1b) - Odpovídejte na otázky k textu - pište do sešitu

3) WB str. 19/4

4) WB str. 17/4,5

5) Zkotrolujte si práci podle řešení

25.11.2020

1) Použití minulých časů - přečtěte si výklad

2) Uč. str. 100/7 - Check your grammar - věty pište do sešitu

3) Zkontolujte si, zda jste pracovali správně - kontrola

4) Uč. str. 23/3 - pište do sešitu chybějící tvary sloves

    Opravte si podle poslechu -poslech 24

5) Uč. str. 23/5 - doplňte do dopisu správné tvary výrazů pod obrázky 

    Zkontrolujte podle poslechu - poslech 25

6) WB str. 16/2 - ti, co se nepřihlásili k online hodině, pošlou ke kontrole

 

23.11.2020

1) Uč. str. 22/1 - poslech 23 - Poslechněte si a přečtěte příběhy.

    Všímejte si použití past simple a past continuous ve větách.

    Vypište si nová slovíčka

2) Uč. str. 22/2 - pište do sešitu

3) Uč. str. 23/4  - pište do sešitu

4) Zkontrolujte si podle řešení

5) Úkol: WB str. 16/1 a) - doplňte slova do rámečků

              WB str. 16/2 b) - tučná slova v textu jsou špatně, nahraďte je spávným slovem

Úkol posílat nemusíte, zkontrolujeme si ho ve středu při online hodině.

 

20.11.2020

1) Uč. str. 21/ 6 -poslouchejte a opakujte - poslech22

2) Uč. str. 21/8 - vyber správnou možnost - piš do sešitu (1..., 2...)

3) WB str. 15/ 4a - Piš v minulém průběhovém čase, co dělali lidé na obrázku v 10 hod.

     WB str.15/ 4b - Piš věty, co už lidé nedělali a co dělali v 11 hodin.

4) Zkontrolujte si práci podle řešení

5) WB str. 15/5 - Pište věty o sobě. - nafoťte a pošlete ke kontrole

18.11.2020

1) Uč. str. 100/6 - Zopakujte si, jak se tvoří a používá past continuous 

2) Uč. str. 20 - Look at the picture. What were the people doing? 

3) Uč. str. 21/4- Poslechněte si, co říká Vincent -poslech 20

Opravte Vincentovy chyby. - Věty pište do sešitu.

Zkontrolujte si správnost poslechem - poslech 21

4) WB str. 14/1,2,3 - ti, co se nepřipojili k online hodině,si práci zkontrolují pomocí prezentace

16.11.2020

1) Stáhněte si slovíčka a opište si je do sešitu

2) Uč. str. 20/1 - poslechněte si slovíčka a vyhledejte je na obrázku - poslech 17

3) Uč. str. 20/2 - Martha vzpomíná, co dělali dopoledne členové rodiny - přečtěte si a poslechněte poslech 18

4) Uč. str. 20/3 - Napište, kdo dělal danou činnost. Pište do sešitu (1 Helga, 2...)

5) Poslechněte si poslech 19 a zkontrolujte předchozí cvičení.

6) Minulý čas průběhový - stáhněte si zápis a opište si ho do sešitu

   Prohlédněte si tabulky v Uč. str. 100 bod 6 Past continuous

Ve středu se sejdeme na Teams na online hodině.

 

13.11.2020

1) Zopakujte si tvoření minulého času podle prezentace Past Simple z minulé online hodiny. Najdete ji v aplikaci Teams - Týmy - Angličtina 7-1 - Soubory. 

2) Úkol: Vypracujte WB str. 19/1,2,3 - stránku nafoťte a pošlete ke kontrole

3) Vypište si slovíčka z 6. lekce - Uč. str. 108  - Lesson 6, vyhledejte ve slovníku Google jejich český význam a poslechněte si jejich správnou výslovnost

 

11.11.2020

1) Zopakujte si, jak se tvoří minulý čas - máte mít zapsán v sešitě výklad ze 4.11. (pokud ho nemáte, stáhněte si ho a dopište si sešit)

2) WB str. 13/3 - Ve sportovním časopise popletli jména, opravte  je  a napište ve větách, jak je to správně podle cvičení str. 12/1

3) WB str. 13/4  - tvořte otázky a odpovídejte na ně (obrázky vám napoví)

4) Zkontrolujte si práci podle řešení

                  

9.11.2020

1) Procvičujte minulý čas pomocí interaktivních cvičení

cvičení 1

cvičení 2

- připište si do seznamu nepravidelných sloves ve WB str. 88

get up - got up - got up

cost - cost - cost

2) WB str. 13/5 a - tvořte ustálená spojení

    WB str. 13/5 b - použijte spojení z a) v minulém čase

Nafoťte a pošlete ke kontrole do úterý večer.

Ve středu bychom si měli zkusit hodinu online, která začne v 8:55, tak se včas připojte v počítači k aplikaci Teams.

6.11.2020

1) Pusťte si písničku na zopakování minulého času nepravidelných sloves

2) Tvořte věty oznamovací kladné, záporné a otázky v minulém čase ve cvičení

Zapište si do seznamu neprav. sloves  chytit - catch   - caught   - caught

3) K daným větám vytvořte větu zápornou a otázku - pište do sešitu

1. I  listen to music.

2. I drank juice.

4) Uč. str. 19/8 - doplňte správný tvar minulého času slovesa v závorce

(slova pište do sešitu, ne do učebnice)

5) Stáhněte si řešení a opravte si chyby

6) Úkol: WB str. 12/2 - nafoťte a pošlete ke kontrole

4.11.2020

1) Zopakujte si tvoření minulého času - přečtěte si výklad, udělejte si zápis do sešitu

    a pusťte si

2) Uč. str. 19/5 - Poslechněte si, co dělal Charlie minulý víkend. - poslech 14

     Dejte aktivity do správného pořadí.

3) Uč. str. 19 - přečtěte si tvary nepravidelných sloves v zeleném rámečku

    Uč. str. 19/4 - podle tabulky tvořte věty o Ryanovi - pište do sešitu

     (Ryan didn´t swim ....)

4) Stáhněte si řešení, zkontrolujte si svoji práci a opravte si chyby 

5) Úkol: Uč. str. 19/4 - Napište do sešitu věty o Sophie - pošlete ke kontrole

   

2.11.2020

1) Vypište si do slovníčku slovíčka z 5. lekce - Uč. str. 107. Význam slovíček si vyhledejte ve slovníku ( např. na Seznamu) a poslechněte si jejich výslovnost

2) Uč. str. 18/1 - přiřaďte slova k obrázkům - pište do sešitu

3) Uč. str. 18/2 - přečtěte si a poslechněte si, proč je Charlie nešťastný - poslech13

4) Uč. str. 18/3 - odpovídejte podle článku - pište do sešitu (1 in the swimming race, 2...)

5) Rozklikněte si řešení a zkontrolujte si, zda jste odpovídali správně

6) Vypracujte WB 12/1

 

23.10.2020

1) Uč. str. 16 - Mystery European Adventure

Přečtěte si popis cesty ve žlutém rámečku a zároveň sledujte trasu na mapě. Navštívíte 14 měst. Napište jejich jména ve správném pořadí do sešitu.

2) Zkontrolujte si, zda jste se cestou neztratili podle poslechu  nebo řešení

3) Vypracujte WB str. 61/2,4,5 a pošlete ke kontrole (už byste měli mít hotovou celou stránku)

 

21.10.2020

1) Zopakujte si stupňování přídavných jmen - cvičení dělejte opakovaně až dosáhnete 100%

cvičení 1

cvičení 2

2) Uč. str. 15/6 - věty pište do sešitu

3) Zkontrolujte správnost podle řešení

4) Vypracujte WB str.60/4 - pošlete ke kontrole nejpozději do čtvrtka večer

19.10.2020

1) Zopakujte si, jak se tvoří present continuous - Uč. str. 98 - bod 2

2) Uč. str. 15/4 doplňte do mezer tvar slovesa v závorce v přítomném průběhovém čase - tvary si zapisujte do sešitu ( 1am playing, 2........   )

3) Uč. str. 15/5 - chybějící výrazy zapisujte do sešitu (1 ..., 2....      )

4) Zkontrolujte si práce podle řešení

5) Úkol: WB str. 60/2 - pište, co plánují děti dělat o víkendu

               WB str. 60/3 - podtržená slova nahraďte samostatným zájmenem

Nafoťte úkol a pošlete ho ke kontrole nejpozději do úterý 18 hod.

 

16.10.2020

1) Uč str. 14/1- doplňte do mezer správný tvar slovesa v přítomném čase prostém

Chybějící slova pište do sešitu 1 ...

                                                  2 ...

2) Uč. str. 14/2a,b - poskládejte slova do otázek a vyhledejte na ně odpověď v uč. str. 6-7

Pište do sešitu - otázka, odpověď

3) Uč. str.14/3 - pojmenujte aktivity - pište slova do sešitu

4) Zkontrolujte si svoji práci podle řešení a opravte si chyby - řešení

5) Úkol: WB 60/1 - vyhledejte 5 slov, která jsou špatně napsaná a opravte je.

Napovím vám, že to jsou slova sousedé, zátoka, medvědi, tleskat, spát zimním spánkem.

WB 61/1,3

Úkoly nafoťte a pošlete nejpozději do soboty 17.10. večer. 

 

14.10.2020

1) WB - str. 10/1 a,b - přečtěte si texty o neobvyklých domácích mazlíčcích

2) WB - str. 10/2 - přepište ve větách povídání o fretce

3) Zopakujte si přivlastňovací zájmena pomocí interaktivních cvičení

    cvičení 1

    cvičení 2

12.10.2020

1) Uč. str. 12/1 - zopakujte si význam slovíček v rámečku a přečtěte si znova kvíz

2) Uč. str. 13/2 - poslechněte si správné odpovědi - poslech

   Podle poslechu doplňte věty ve cvičení 13/2, věty pište do školního sešitu.

3) Procvičujte stupňování přídavných jmen 

    cvičení1

    cvičení2

    cvičení3