Navigace

Obsah

Čtvrtek 18.6.2020

Dnes si zopakujeme kruhové posilování

kruhové posilování -  20 sec. cvičím, 10 sec. mám na změnu satnoviště, cvičíme ve třech pětiminutových blocích, mezi kterými je tříminutová přestávka. Cviky : lehsedy, kliky, dřepy s výskokem, leh na břiše zvedání natažených rukou a nohou současně, sklapovačky, kliky vzadu.

Čtvrtek 11.6.2020

Dnes protáhněte unavené svalové partie, uvolněte  a zrelaxujte svalové skupiny dle přiloženého videa

https://www.youtube.com/watch?v=_BwfdTwjE0Q

Čtvrtek 4.6.2020

 Počasí i roční období jasně říká, že je třeba otevřít plaveckou sezónu. Vyhledejte nejbližší koupaliště, či jinou vodní plochu ( vřele doporučuji jabloneckou přehradu ) a krom opalování se alespoň 20 minut věnujte intenzivnímu plavání. Osvěžíte ducha a posílíte tělo. 

Čtvrtek 28.5.2020

Zapracujeme na síle, na řadě je pyramidové posilování. 10 kliků, 10 leh-sedů, 10 prsových temp v leže na břiše, 10 kliků vzadu, 10 sklapovaček = pauza 3 min., celá série znovu v počtu 15 = 4 min.pauza, celá série znovu v počtu 20 = 5 min.pauza,  celá série znovu v počtu 15 = 4 min.pauza, celá série znovu v počtu 10 = konec

Čtvrtek21.5.2020

Dnes je den jako stvořený pro turistiku. Udělejte si výlet přes dvě rozhledny Bramberk a Slovanku ( zdatnější zvládnou i tři Královku, nebo Nisanku ). Nezapomeňte na svačinu a pitný režim. 

Čtvrtek 14.5.2020

Zítra má být podle předpovědi hezké počasí. Sedněte na kolo a nejméně hodinu potrapte tělo na cyklovýletě. Po skončení se nezapomeňte 10 - 15 min. protáhnout.

Čtvrtek 7.5.2020

kalokagathia - kalos kai agathos  antický ideál člověka = moudrý+krásný+ctnostný

Moudrost jste již potrápili při distančním vzdělávání, ctnost máte vrozenou, tak je ještě třeba něco udělat pro zdraví a krásu těla.

Pusťte se, pánové, do toho !!!!

https://www.youtube.com/watch?v=rwABGplZcc8&t=34s

Čtvrtek 30.4.2020

Vyhledejte vhodný terén ve svém okolí - zvlněný, ve volné přírodě, kde nebudete muset mít roušku. Začněte volným klusem, do kopce přejděte do usilovné chůze, rukama pohybujte jako byste v nich měli lyžařské hole. Na kopci vydýchat a dál pokračovat volným klusem. Takto byste měli zvládnout alespoň 5 km ( tedy 35 - 45 min. )

Čtvrtek 23.4.2020

 V zdravém těle, zdravý duch !

Tak pojďme na to.

Dnes něco na způsob skotských her. Vyražte do lesa, najděte místo, kde jsou větší kameny, nebo klády odpovídající velikosti. Oboje lze využít na - běh s břemenm, - hod břemenem na dálku, - dřepy s břemenm. Fantazii se meze nekladou. Délka aktivity alespoň hodinu venku.

http://kladaklan.cz/

Čtvrtek 16.4.2020

Všem přeji krásný, pohybově aktivní čtvrtek.

Pustíme se do rozvoje vytrvalosti. Vyberte místo ve volné přírodě, kde nikoho nepotkáte, a budete se moci pohybovat bez roušek. Začněte 10 min. zrychlené, usilovné chůze, postupně přejděte do běhu a 30 min. vydržte souvislý běh neprokládaný chůzí, potom přejděte do pomalé chůze. Měli byste uběhnout cca.4km.

A nezapomeňte na závěrečné protažení hlavně zad a dolních končetin.

Čtvrtek 2.4.2020

Přeji příjemný den, pánové !

Dnes se s pomocí profesionálů zaměříme na to, abychom měli místo měkkého břicha pekáč buchet. https://www.youtube.com/watch?v=H_tMfkbqbSE.

Po skončeném cvičení se nezapomeňte důkladně protáhnout.

Středa  25. 3. 2020

Dnešní hodinu bychom věnovali švihadlům, tak doufám, že máte každý jedno doma. Naše série už znáte. Dejte si celkově dvě série - 20x přeskoky snožmo popředu, 20x přeskoky snožmo pozadu, 10x přeskoky po jedné noze, 10x přeskoky po druhé noze, 40x přeskoků střídmonož ("Rocky"), 20x "koníka". Na závěr nesmíme zapomenout na pokus o vajíčko, alespoň jedno. Po obou sériích se potom protáhněte.

Čtvrtek 19.3.2020

Dobrý den, pánové!

Dnes se budeme každý z nás ( včetně mne ) věnovat rozvoji síly. Poslouží nám staré známé kruhové posilování. 20 sec. cvičím, 10 sec. mám na změnu satnoviště, cvičíme ve třech pětiminutových blocích, mezi kterými je tříminutová přestávka. Cviky : lehsedy, kliky, dřepy s výskokem, leh na břiše zvedání natažených rukou a nohou současně, sklapovačky, kliky vzadu.

Pokud budete posilovat v rouškách podpoříte zvýšení své kapacity plic.

Nezapomeňte na závěrečné protažení.

Sportu zdar !