Navigace

Obsah

Čtvrtek 18.6.2020

Dnes si zopakujeme kruhové posilování

kruhové posilování -  20 sec. cvičím, 10 sec. mám na změnu satnoviště, cvičíme ve třech pětiminutových blocích, mezi kterými je tříminutová přestávka. Cviky : lehsedy, kliky, dřepy s výskokem, leh na břiše zvedání natažených rukou a nohou současně, sklapovačky, kliky vzadu.

Středa - 17. 6. 2020 - dívky

Dnes nás čeká asi poslední tělesná výchova. Zvolím pro Vás stejné zadání jako měli holky šesťačky. Příští týden se už pravděpodobně nebude zadávat odpolední vyučování. Jelikož je dnes opět krásně a teploty se šplhají velmi vysoko. Vyražte do přírody na nějaký výlet stačí chůzí. Pokud potkáte potůček nebo jinou vodní plochu, tak si namočte nohy. Studená voda je výborná na prokrvení a rychlejší regeneraci. Kam vyrazíte nechám na vás. Přeji hezký výlet.

Čtvrtek 11.6.2020

Dnes protáhněte unavené svalové partie, uvolněte  a zrelaxujte svalové skupiny dle přiloženého videa

https://www.youtube.com/watch?v=_BwfdTwjE0Q

Středa - 10. 6. 2020 - dívky

Dnešní hodinu udělám jednoduchou. Jelikož i já sama o sobě vím, jak jsem zkrácená, tak dnešní hodinu věnujeme protahování. Vkládám video, které Vám může být inspirací.

https://www.youtube.com/watch?v=C1rlu66CE4g

Čtvrtek 4.6.2020

 Počasí i roční období jasně říká, že je třeba otevřít plaveckou sezónu. Vyhledejte nejbližší koupaliště, či jinou vodní plochu ( vřele doporučuji jabloneckou přehradu ) a krom opalování se alespoň 20 minut věnujte intenzivnímu plavání. Osvěžíte ducha a posílíte tělo.

Středa - 3. 6. 2020 - dívky

Opět nás čeká slunečné počasí, takže tělocvik znovu uděláme venku. Dnes nechám na Vás jakou aktivitu si vyberete, jestli kolo, běh, brusle nebo koloběžku. Vše záleží na Vás. Rozhodující je doba, kterou takto strávíte, a to hodina vkuse. Pomůže Vám to ve zvyšování Vaši vytrvalosti.

Čtvrtek 28.5.2020

Zapracujeme na síle, na řadě je pyramidové posilování. 10 kliků, 10 leh-sedů, 10 prsových temp v leže na břiše, 10 kliků vzadu, 10 sklapovaček = pauza 3 min., celá série znovu v počtu 15 = 4 min.pauza, celá série znovu v počtu 20 = 5 min.pauza,  celá série znovu v počtu 15 = 4 min.pauza, celá série znovu v počtu 10 = konec

 

Středa - 27. 5. 2020 - dívky

Dnes jsem si propůjčila hodinu od pana učitele Štrégla, ale nebude v takovém rozsahu jako mělo chlapci. Vaším dnešním úkolem bude vydat se na nějakou nejbližší rozhlednu. Takže si vyberte, jestli vyrazíte na Bramberk, Královku nebo Černou Studnici. Vemte si s sebou dostatek pití.

Čtvrtek21.5.2020

Dnes je den jako stvořený pro turistiku. Udělejte si výlet přes dvě rozhledny Bramberk a Slovanku ( zdatnější zvládnou i tři Královku, nebo Nisanku ). Nezapomeňte na svačinu a pitný režim. 

Středa - 20. 5. 2020

Rozhodla jsem se pro vás zvolit stejný druh hodiny jako měly dívky v úterý. Hodinu si proto užijete venku. Nechala jsem se inspirovat panem učitelem Štréglem.Forma bude tzv. "indiánský běh". Chvilku běžte během a pak přejděte do chůze. Vyberte si takové místo, kde byste nemuseli mít roušky. Věřím, že to zvládnete.

Čtvrtek 14.5.2020

Zítra má být podle předpovědi hezké počasí. Sedněte na kolo a nejméně hodinu potrapte tělo na cyklovýletě. Po skončení se nezapomeňte 10 - 15 min. protáhnout.

Středa - 13. 5. 2020 - dívky

Venku je krásně, a tak byste dnes na tělocvik mohli vyrazit do přírody. Dojděte na místo, kde nemusíte mít roušku. Procházku udělejte formou "indiánského běhu" . To znamená chvilku jděte jenom chůzí a pak přejděte do běhu a neustále to střídejte. Dobu trvání bych viděla minimálně hodinu. Snad se Vám na procházce bude líbit, když venku svítí, tak krásně sluníčko.

Čtvrtek 7.5.2020

kalokagathia - kalos kai agathos  antický ideál člověka = moudrý+krásný+ctnostný

Moudrost jste již potrápili při distančním vzdělávání, ctnost máte vrozenou, tak je ještě třeba něco udělat pro zdraví a krásu těla.

Pusťte se, pánové, do toho !!!!

https://www.youtube.com/watch?v=rwABGplZcc8&t=181s

Středa - 6. 5. 2020  - dívky

Dnešní počasí se mi jeví jako trochu nestabilní, proto dnešní hodinu směřuju dovnitř. 

Opět se zaměříme na nohy. Využijeme k tomu schody.

  • Nejprve dvakrát za sebou vyběhněte po schodech nahoru, hezky po jednom schodu.
  • Následne schody vyskákejte žabákama, taky dvakrát.
  • Dále po jedne a druhé noze - opět dvakrát.
  • A na závěr je znovu vyběhněte.

Po první sérii se protáhněte, hlavně nohy. A pak cvičení znovu zopakujte.

Čtvrtek 30.4.2020

Vyhledejte vhodný terén ve svém okolí - zvlněný, ve volné přírodě, kde nebudete muset mít roušku. Začněte volným klusem, do kopce přejděte do usilovné chůze, rukama pohybujte jako byste v nich měli lyžařské hole. Na kopci vydýchat a dál pokračovat volným klusem. Takto byste měli zvládnout alespoň 5 km ( tedy 35 - 45 min. )

 

Středa - 29. 4. 2020 - dívky

Dnes opět k tělesné výchově využijeme schody. Hodina je zaměřená na posílení dolních končetin. 

  • Nejprve dvakrát za sebou vyběhněte po schodech nahoru, hezky po jednom schodu.
  • Následne schody vyskákejte žabákama, taky dvakrát.
  • Dále po jedne a druhé noze - opět dvakrát.
  • A na závěr je znovu vyběhněte.

Po první sérii se protáhněte, hlavně nohy. A pak cvičení znovu zopakujte.

Čtvrtek 23.4.2020

V zdravém těle, zdravý duch !

Tak pojďme na to.

Dnes něco na způsob skotských her. Vyražte do lesa, najděte místo, kde jsou větší kameny, nebo klády odpovídající velikosti. Oboje lze využít na - běh s břemenm, - hod břemenem na dálku, - dřepy s břemenm. Fantazii se meze nekladou. Délka aktivity alespoň hodinu venku.

http://kladaklan.cz/

 

 

Čtvrtek 16.4.2020

Všem přeji krásný, pohybově aktivní čtvrtek.

Pustíme se do rozvoje vytrvalosti. Vyberte místo ve volné přírodě, kde nikoho nepotkáte, a budete se moci pohybovat bez roušek. Začněte 10 min. zrychlené, usilovné chůze, postupně přejděte do běhu a 30 min. vydržte souvislý běh neprokládaný chůzí, potom přejděte do pomalé chůze. Měli byste uběhnout cca.4km.

A nezapomeňte na závěrečné protažení hlavně zad a dolních končetin.

Středa - 15. 4. 2020 - dívky

Dnešní hodinu bychom opět věnovali švihadlům. Naše série už znáte. Dejte si celkově dvě série - 20x přeskoky snožmo popředu, 20x přeskoky snožmo pozadu, 10x přeskoky po jedné noze, 10x přeskoky po druhé noze, 40x přeskoků střídmonož ("Rocky"), 20x "koníka". Na závěr nesmíme zapomenout na pokus o vajíčko, alespoň jedno. Po obou sériích se potom protáhněte.

Středa - 8. 4. 2020 - dívky

Dnes si opět zaposilujeme. Budu doufat, že až trochu uvolní pravidla budu Vám moci zadat i trochu pohybu venku.

Zkusíme takový jednoduchý typ kruhového tréninku. Cvičit budete 30 sekund a 20 sekund odpočívat. Cviky budou kliky ( je jedno jestli dámské nebo pánské), dřepy, leh-sedy, angličáky, prkno, výpady, kdo má využíjte i švihadlo.

Takto cvičte 20 minut, pak si trochu odpočiňte a sérii znovu zopakujte.

Čtvrtek 2.4.2020

Přeji příjemný den, pánové !

Dnes se s pomocí profesionálů zaměříme na to, abychom měli místo měkkého břicha pekáč buchet. https://www.youtube.com/watch?v=H_tMfkbqbSE.

Po skončeném cvičení se nezapomeňte důkladně protáhnout.

Středa - 1. 4. 2020 - dívky

Na dnešní hodinu si vypůjčím hodinu, kterou měli šesťáci a sedmáci v pátek. Hodina je zaměřená na posílení dolních končetin. Využijeme k tomu schody.

  • Nejprve dvakrát za sebou vyběhněte po schodech nahoru, hezky po jednom schodu.
  • Následne schody vyskákejte žabákama, taky dvakrát.
  • Dále po jedne a druhé noze - opět dvakrát.
  • A na závěr je znovu vyběhněte.

Po první sérii se protáhněte, hlavně nohy. A pak cvičení znovu zopakujte.

Středa - 25. 3. 2020

Dnešní hodinu bychom věnovali švihadlům, tak doufám, že máte každý jedno doma. Naše série už znáte. Dejte si celkově dvě série - 20x přeskoky snožmo popředu, 20x přeskoky snožmo pozadu, 10x přeskoky po jedné noze, 10x přeskoky po druhé noze, 40x přeskoků střídmonož ("Rocky"), 20x "koníka". Na závěr nesmíme zapomenout na pokus o vajíčko, alespoň jedno. Po obou sériích se potom protáhněte.

Středa - 18. 3. 2020

Jelikož je pobyt venku momentálně trochu omezen, tak dnes v rámci tělesné výchovy si trochu zacvičíte sami. Pro udržení mírné fyzické kondice si udělejte 30 dřepů, 20 angličáků, 10 kliků (nechám na Vás jestli dámské nebo pánské), 2x vydržte v prkně 30 sekund. Po cvičení se nezapomeňte pořádně protáhnout. Není to ideální, ale nenechám Vás v tom a budu cvičit s Vámi. :)

Čtvrtek 19.3.2020

Dobrý den, pánové!

Dnes se budeme každý z nás ( včetně mne ) věnovat rozvoji síly. Poslouží nám staré známé kruhové posilování. 20 sec. cvičím, 10 sec. mám na změnu satnoviště, cvičíme ve třech pětiminutových blocích, mezi kterými je tříminutová přestávka. Cviky : lehsedy, kliky, dřepy s výskokem, leh na břiše zvedání natažených rukou a nohou současně, sklapovačky, kliky vzadu.

Pokud budete posilovat v rouškách podpoříte zvýšení své kapacity plic.

Nezapomeňte na závěrečné protažení.

Sportu zdar !